/ Allmänt / Fiesta /

sis firande

 
Här ser ni en liten samling av bilder från den här helgen. Jag har varit väldigt stressad över vissa saker, haft mycket att göra och tyvärr hann jag inte med det som jag verkligen prioriterade allra först, Majas present. Hon fick ett armband där de stod "sis" på från mig och sen de andra kommer hon få när hon kommer hem från Cypern. För nu lämnar hon mig för en vecka i Ayia Napa med hennes släkt tyvärr. Därför misstänker jag att den här veckan kommer bli lång. Men för att sammanfatta helgen så firade jag Agnes 18års dag i fredags med brudarna från finspång, vi gick ut på Hugo fimp efter en trevlig förfest hemma hos henne själv. I lördags steg jag upp tidigt trots att jag var sjukt trött men jag försökte verkligen bli klar med sis present. Sen tog jag in bussen till stan, blev hämtad av älskade bebe (Maria) och därefter åkte vi till sis för att äntligen fira hennes födelsedag. Vi var där redan runt fem och resten kom efter sju någon gång. Även den förfesten blev trevlig och lyckad sedan var det bara att dra till puls vilket var proppfullt med tanke på att de var lönehelg och allt. Och sist av allt har jag spenderat den här söndagen i sängen sovandes. Trots att jag hade behövt plugga lite på svenskan. Men det fixar jag nu, ingen fara angående det.