/ Allmänt / Livet /

Rensat garderoben och har förtidsröstat

 
Känner mig lite ledssen, varför? För att jag har rensat min garderob och nu är den alldeles tom verkligen. Har bestämt att jag har lite skit som bara hänger och aldrig blir använt så nu är det dags att slänga. Förhoppningsvis hittar jag ju lite fint i Stockholm nu i helgen också. Då hinner det inte vara tomt sådär jätte länge. Men Stockholms trippen är dock mest för att hitta jacka och skor nu till hösten. Annars har jag även förtidsröstat idag och jag är super nervös över hur resultaten kommer bli på söndagen. För jag är ändå ganska insatt och jag vet vad jag vill osv så vi håller tummarna! Puss
 
#1 / / Susanna Maria J:

Bra att du har röstat ;)

Svar: Ja men verkligen! :)
Filippa Kronholm

#2 / / Anonym:

Onödigt att slänga kläderna. Lämna in de på secondhand eller skänk istället!

Svar: De har du rätt i !
Filippa Kronholm

#3 / / Elin Axelsson:

åh du har ju så himla fina kläder.. kan du inte göra ett litet loppis-inlägg istället för att slänga? :)

Svar: Tack Elin! Jätte gamla kläder verkligen men självklart kan jag kolla och säkert lägga ut något! :)
Filippa Kronholm