/ Allmänt / Om mig /

5 saker ni inte visste om mig

 
Jag funderar på om jag kanske skulle ha någon frågeställning? Det känns som det var så längesen som jag berättade om mig själv för er. Är ni sugna? Här är iallafall 5 saker ni förmodligen inte visste om mig.
 
1. Jag är en väldig tidspessimist, ska alltid helst vara 5min för tidig. T.ex som på jobbet, helst är jag där på arbetsplatsen redo att sätta igång en halvtimme innan mitt skift börjar.
 
2. Jag är en äkta planerare. Kan hända att jag planerar in saker jag ska göra ett visst datum flera månader innan det datumet faktiskt är.
 
3. Jag tror inte på äkta kärlek. Jag  tror mer att du har tur om du hittar någon som du älskar på de sättet.
 
4. Om jag får en dotter vill jag döpa henne till Vera.
 
5. När jag dricker te är de uppdelat ungefär så att det är 50% vatten och 50% mjölk.