/ Allmänt / Livet /

s j ä t t e o k t o b e r

 
Lite såhär har det sett ut från min dag idag. Maja kom hem från Cypern igår och var därför i skolan idag så hon fick sin lite sena födelsedagspresent av mig. Hon blev så nöjd som jag hade hoppats på. Det var ett fint album där varje sida var lite som ett collage där det oftast stod nårgra rader om varje foto. Själv blev jag väldigt nöjd med det och ska göra ett till mig själv också, som jag kan ha och titta i om 100år. Hur kul blir det liksom inte om jag gör ett album med kommande händelser, det kommer alltså bli foton från den kommande studentveckan och själva balen. Det kommer bli så fint! På tal om balen, är det fler än jag som panikar lite över klänning? Har lite ångest, jag trodde jag hade hittat den perfekta klänningen men nu känns det som jag inte skulle klä i den lika bra som modellen. Att jag inte kommer ge klänningen någon rättvisa med andra ord..haha.. #intelångtkvar  
#1 / / Amanda:

Vem ska du gå på balen med ? :)