/ Allmänt / Livet /

En helt vanlig dag

Började skolan 08.10 och vi hade visuell kommunikation till en början, den var helt okej. Därfter någon gång hade vi dock svenska då vi höll varsit tal för liten grupp. Jag berättade om Kenza Zouiten och jag är så deprimerad för enligt mig gick mitt tal skit. Bad därför om att få försöka igen nästa vecka. Sen var tanken att jag skulle följa med hem till Maja för en gångs skull (Var verkligen super länge sen, därför hade de varit riktigt kul) planerna var att vi skulle plugga ihop men det behövdes liksom inte och jag visste att Moa skulle åka iväg en hel vecka så att om vi skulle hinna träffas skulle det vara ända chansen idag. Så jag åkte dit, hängde lite där, vi såg lite Paradise Hotel och ja ni vet, bara chillade. Hemma nu och får sätta mig ner för att göra en religion uppgift så jag slipper tänka på det imorgon! x