/ Allmänt / Nytt / kläder / outfit /

NY SÄNG

Äntligen är nya sängstommen på plats! Jag har verkligen velat ha en ny i säkert 2 år och idag blev det av. Jag är verkligen så nöjd, det ända som saknas nu i det här rummet är ett nytt sängbord och att vi river ner den fula tapeten bakom sängen och sätter upp antigen en vit trä panel eller en ny fin tapet på den väggen! Sen är jag helt helt nöjd. Får tacka bästa brorsan och pappsen som tog sig tiden att sätta ihop stommen. ♥
#1 / / KassandraPalma:

åh så fin säng!

Svar: Ja jag gilllar den verkligen!!
Filippa Kronholm

#2 / / olivias | mode, foto & vardag:

gud vad mysigt det ser ut!

Svar: Ja, det blev en helt annan stämning, jätte nöjd verkligen!
Filippa Kronholm

#3 / / felicia:

Så fin säng :)

Svar: Tack! Jag blev verkligen super nöjd. :)
Filippa Kronholm