/ Allmänt / Livet /

Alltså detta lov

Såhär ungefär såg min lunch ut idag, haha. Nu tyvärr måste jag medge att idag är det söndag, sista dagen på detta fina höstlov. Det är såklart jätte trist men jag har haft ett super bra lov så jag har egentligen ingenting att klaga över. Det började redan förra helgen och förra lördagen gick jag ut på Joans då det var halloweentema. Jag skulle föreställa ett skellett men det var nog inte många som tyckte att jag såg ut som ett. Jag såg rätt skev ut då min ena lins åkte runt i ögat så det såg ut som jag tittade rakt upp med det ögat. Sen började veckan med jobb på Lindahls både måndag och tisdag, samt körde jag hårda träningspass innan och/eller efter jobbet. I fredags jobbade jag inne på Citygross med Julia och Moa, där jag satt hela dagen mellan 11.00 och 16.00 och dekorerade muffins med de kids som ville. Sen på kvällen fick vi fin gäster här hemma. Farmor och Jesper kom hit hela vägen från Stockholm för att göra vår helg extra bra. Igår bjöd farmor oss alla på resturang i Norrköping vilket var hur trevligt som helst, super kul och super god mat. Vi åkte därifrån hyffsat för att jag skulle ut på Hugos med friendsen eftersom det även denna helg var halloweentema. Jag var dock tråkig och klädde inte ut mig, hade bara sår i ansiktet sen resten var jag bara svart klädd. Vi förade hos Emilia och åkte till hugos vid 12 (?) Minns inte riktigt men det var även det jätte roligt osv. Träffade härliga gamla vänner på Hugos som faktiskt de flesta var utklädda. Jag sov hemma den natten för att jag så gärna ville vakna upp hemma eftersom Farmor och Jesper fortfarande var kvar. Nu är vi alltså framme vid "Lunchen" där uppe på fotona. Alltid lika trevligt att vakna upp, gå ner och mötas av att bitar av din släkt är där. Vi åt lite frukost först och pratade om hur vi haft det på lördagen och sedan efter några timmar högg vi in i bakelserna farmor köpt åt oss från Lindahls.
 
NU sitter jag här i slutet av lovet och har såå mycket plugg framför mig denna kväll. Jag visste att jag skulle behöva plugga foto idag för jag vet att jag har fotoprov på tisdag men sen skrev även Cajsa att vi har prov i kursen "Gym och Friskvård" redan imorgon! Skaplig panik jag fick då.. Vet inte vad det är som jag ska veta till det provet så det lär bli extremt svårt att plugga till. PUSS