/ Allmänt / Livet /

Sommarlov

 
Idag möttes skolan utanför St:Olai kyrka på drottninggatan i Norrköping. Elever sjöng och stipendium blev utdelade. Efter det gick vi självklart den årliga paraden uppför drottninggatan och sedan tog klasserna var för sig fika i deras hemklassrum. Jag var helnöjd med avslutningen, är så himla taggad på dagen om ett år från och med nu för då är det jag och mina vänner som står och sjunger studensångerna. Ett år och jag ska verkligen satsa allt på skolan nästa termin, Det ska verkligen vara prio ett då. MEN nu är det sommarlov!! ♥ 
 
Igår däremot tog jag faktiskt mitt första dopp för iår, i sjön "Thorsjön" som ligger i Krokek. Var där med riktigt bra sällskap, gårdagen var så fin och bra att jag faktiskt inte ville att den skulle ta slut, hehe. 
Och ikväll firar vi treornas student med att dra ut till Puls. Det blir andra utgången för min del och jag hoppas att det bli lite fler och finare foton än vad det blev förra gången. X