/ Allmänt / Nytt / kläder / outfit /

Favoriten

Pappa och jag var och köpte den här snygga Michael Kors klockan igår. Åh kan inte berätta hur nöjd jag är, den är så fin och sitter så bra på handleden. Nu i framtiden lär jag ju inte komma försent iallafall. Det var en av mina 18 års presenter och det bästa var att jag fick välja modell och märke helt själv. Tack Mammi, Tack Pappsen ♥ Förövrigt hade jag en trevlig gäst på besök igår, han sov kvar och imorse följde jag honom till bussen då han skulle till körskolan. Sen ringde jobbet upp idag och bad mig komma in vid 16:00 och va kvar till 19:30 så idag står det lite jobb på schemat. X
michaelkors
#1 / / Linn:

ÅH vilken drömklocka! Tänkte även säga att jag älskar ditt efternamn, låter så classy! Och grattis i efterskott(???)

Svar: Ja, visst är den fin! Nemmen åh, tack så mycket. Gillar att det inte är något vanligt som typ Karlsson.. Tackar! :)
Filippa Kronholm