/ Allmänt / Livet /

Lediga veckan

Oj, ser att jag inte uppdaterat på sådär hur länge som helst.. Anledningen till det är för att jag bara jobbar och jobbar om dagarna och hur kul är det att skriva? "Idag var jag på jobbet och gjorde exakt samma sak som igår." Inte jätte kul.. Men den här veckan har jag bara jobbat i måndags och andra dagen imorgon 15.00-18.30. Och som tur jag har så har vädret skärpt till sig och varit helt underbart med mycket sol och bad väder. I tisdags var jag med Moa och gav henne sin födelsedags present senare den kvällen blev det grillkväll med finspångs tjejerna, den var lyckad, jag och Moa hade köpt revbenspjäll så maten var hur god som helst. Sen igår (onsdags) åkte jag till stan, blev upphämtad vid rese sen åkte vi runt och hämtade upp lite andra människor. Sen vidare påväg till Tims födelsedags firande. Det var inte många som jag kände men trots det var det riktigt trevligt och som tur var Tim nöjd med hur sin födelsedag hade sett ut. Jag sov kvar på plats och imorse åkte jag och Fredrik ↓ hem till honom och bara chillade. Sov lite extra och åt super goda jordgubbar från deras jorgubbs land. Nu är jag hemma och taggar jobbet imorgon. På kvällen imorgon blir det faktiskt utgång på Hugos i finspång för första gången med tre finspång tjejer, Moa, Julia och Sara. Ska försöka uppdatera bättre hädanefter verkligen! Ni kan ju kommentera här nedanför och skriva vad ni skulle vilja se mer/ höra mer av så att jag vet lite vad jag ska skriva om osv. X