/ Allmänt / Livet /

22 december

Idag har jag jobbat hos Lindahls och de senaste dagarna sen jag uppdaterade bloggen har jag, bakat, jobbat,stressat med inlämningar i skolan, byggt jul kalendrar till syskon-kidsen och varit med fina vänner. Jag har inte hunnit ta det lugnt någonting känns det som och nu om två dagar är det redan Julafton. Det känns som att sista delen av 2014 kommer flyga förbi nu. I fredags var Moa här och vi hade jätte trevligt då vi inte haft chansen att träffas på cirkus fyra veckor eftersom jag verkligen satsat allt på skolan dessa veckor. Samma fredag var det även julavslutning i kyrkan på drottninggatan i Norrköping, Väl inne i kyrkan satt vi och fantiserade om att om några månader sitter vi där med vita mössor, vita klänningar och super snygga klackar för att ta vårt sista farväl av våran underbara skola. Sen Lördagen spenderades med finfina Maja, hon kom hit och vi hade lite "unna oss själva tid" med fotbad, ansiktsmask plus sjukt mycket tjejsnack. Lovet kunde inte invigits bättre alltså. Nu är det dags för mig att gå och lägga mig däremot för imorgon ska jag och pappsen upp tidigt och åka till Norköping för att inhandla de sista julklapparna. Kommer vara sjukt mycket folk såhär nära julafton, menmen. X