/ Allmänt / Nytt / kläder / outfit /

Nytt från Göteborg

 De här topparna plus några trosor och ett skärp var vad som fick följa med mig hem från Göteborg. Jag är helnöjd och ikväll till utgången lär de sluta med den vita långärmade från Kappahl till svarta byxor med skärp. De två långärmade är likadana förutom att de är olika storlekar och olika färger, de kommer från Kappahl och topparna åt höger är Odd molly och jag är helt förälskad i dem. De kommer verkligen komma till användning! 
#1 / / Ida - foto & häst:

ååhh så fina! :D

Svar: Ja, jag är mer än nöjd! :)
Filippa Kronholm

#2 / / Susanna Maria J:

Så fina toppar!

Svar: Ja, jag gillar dem!
Filippa Kronholm

#3 / / my:

Gud så fina!

Svar: Eller hur!
Filippa Kronholm

#4 / / Sandra (blivande frisör):

väldigt fina :)
kram

Svar: Tack så mycket!
Filippa Kronholm

#5 / / SALLY:

Så fint !!

Svar: Ja, Jag är jätte nöjd!
Filippa Kronholm