/ Allmänt / Nytt / kläder / outfit /

Kyss mig över bröstkorgen så får jag känna att jag lever

Jaha, tredje svarta dagen. kör på min svarta transparenta skjorta och känner mest, vad ska jag ha imorgon? Känner mig så himla tråkig i helsvart, haha. Förövrigt, kollar ni på Paradise Hotel? Om ni inte gjorde det igår missade ni verkligen något. Första avsnittet som det var mycket drama i, vilket jag tycker är väldigt underhållande. Det är iallafall min största andledning till varför jag kollar på programmet. Spännade att se hur dagens avsnitt blir, hur de löser gårdagens konflikter så att säga. Puss
#1 / / Elin Bjurek:

Riktigt snygg skjorta, tur att svart är så snyggt haha!

Svar: Tackar, Ja jo, men i längden blir det ju ändå lite trist! :)
Filippa Kronholm

#2 / / Sari:

Så söt du är! :)

Svar: Tack ! :)
Filippa Kronholm

#3 / / Josephine - Living in London:

Har kört på svart hela veckan, lättast typ men rätt tråkigt xD

Svar: Ja visst det är jätte skönt att det är så enkelt men ändå! :)
Filippa Kronholm