/ Allmänt / Livet /

22 april

Idag har det varit en riktig toppen dag! (trots att det var första dagen i skolan efter lovet) Vi hade som vanligt sov morgon på tisdagar, på historian lektionen fick vi våran allra sista uppgift innan sommaren hur skönt?! Plus att det var en chill uppgift, vi fick välja vad vi ville att skriva om och jag tänkte till en början att jag skulle skriva historian om sexuella läggningar genom åren. Men så kom jag på att jag redan läst så mycket om sånt.. så jag bytte. Jag bytte sedan till svenska högtider genom åren! Hur dem uppkom och varför och hur de firades förr i jämförelse till nu. Jag är himla dålig på sånt så jag tyckte att det var något riktigt kul! Och på foto lektionen redovisade vi senaste uppgiften (Jag var ganska nöjd med mitt resultat) Efter skolan gick jag och Maja på stan och utförde några roliga ärenden så det har helt enkelt verkligen varit en toppen dag! Tänker att jag lägger till att idag är det även Top Model som ska ha grymmaste photoshooten (tror jag)! X