/ Hår / Livet /

Vill tillbaka

Bilden togs i nian,ungefär två år sen. Då även jag hade långt och tjockt hår. 
Ni alla vet att mitt hår inte alls ser ut sådär i nu läget, och kommer inte göra det på ett bra tag. Och det spelar ingen roll hur mycket jag önskar att jag hade det tillbaka för det växer inte ut över en natt iallafall. Som jag tror kommer det som blev avklippt vara ungefär till axlarna om tio-12 månader. Bara det är till axlarna är jag nöjd, det behöver inte vara lika långt som bilden trots att jag så gärna skulle vilja det, bara det är till axlarna. Och varför jag tar upp det här, nu? Jo för att jag är och har varit sjuk sen i måndags vilket resulterat med att jag fått vara hemma från skolan hela veckan. -Jätte träligt,jag vet. Därför har jag inte haft orken att uppdatera, för vem vill ändå läsa inlägg om dagarna som blivit spenderade i sängen hela tiden? Äsch, jag hoppas jag är frisk imorgon så jag kan gå till skolan som vanligt. Blir nästan sällskaps sjuk liggandes här hemma. X
#1 / / FlizanLizan:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

#2 / / Mikael:

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael