/ Livet / Träning /

jag + träning

I Fredags var det en kille i skolan som frågade om jag tränade något, vilket jag svarade ja på. Då tänkte jag att ni kanske inte visste det? Eller ni borde veta det för det står i texten ibland. Här får ni iallfall lite information om mig och min träning, haha.  I högstadiet hatade jag att träna, eller jag kunde iallfall inte tänka mig att börja träna eller något liknande. Sen i gymnasiet fick jag en gratisvecka av finaste Kela och då gick jag för att testa osv. Och jag blev verkligen intresserad då. Det var roligt att träna. Och efteråt kändes det så grymt härligt. Tog några snack med päronen som tillslut gick med på att jag skulle få ett gymkort hos Aktiv Hälsocenter. Från att gå från att inte träna något alls går jag nu tre gånger i veckan konstant. Har hitills kört ett schema som en anställd på Aktiv la upp åt mig. Men nu har jag själv lagt upp några mål som jag ska göra allt för att nå. 
 
Målen kommer jag dock inte berätta för er men det är ett par stycken. Jag håller nu på och kollar upp mitt skolschema för vilka dagar som passar bäst för mig att träna på. För nu ska jag utöka från tre gånger i veckan till 5 gånger. (Om det går ihop med skolan dvs. ) Men det kommer innebära att ifall jag har massa läxor osv i skolan kommer jag kanske inte kunna alla gånger varenda vecka. Men de känns iallfall bättre än tre. 
X