/ Allmänt / Ätbart /

tankar

De här två sakerna hör verkligen inte ihop med varandra MEN de är två saker som jag har något att säga om. Eller Smoothies lägger i stort sett alla bloggare upp något om, eller att de precis gjort "den goaste" de någonsin druckit. I början tyckte jag de var ur larvigt men nu känner jag att det kanske är på tiden att själv testa att göra en. Så jag ska kolla runt efter något recept som låter gott (jag gillar inte hallon) vilket verkar vara med i VARENDA smoothie.. Därför ska jag hitta något recepet utan Hallon. Ska försöka göra det så fort som möjligt men jag tror inte att vi äger någon mixer ens en gång.. därför kan det hela bli kruxigt... Men jag svär att jag ska försöka! Sen det här med att vara vig, jagvill jagvill jagvill så gära kunna gå ner i spagat!  (jag tror att jag är för gammal för att lära mig) men jag har tänkt att försöka stretcha varje dag och ge de ett försök iallafall för de skulle va så kul och en dröm som skulle bli sann. ANNARS så blir det påskbord idag med fast bara med pappa,mamma och brorsan. Så blir de även ett besök till gymmet. i'm out, KRAM