/ Allmänt / Livet /

Dags för en renovering?

Jag tror inte ni vet men jag är väldigt intresserad av inredning och tycker det är sjukt kul. Förra veckan var jag på Ödmans färgbutik på en föreläsning där Mija Kinning (Ni vet designern från exempelvis Roomservice?). Hon berättade och visa foton från många olika projekt hon har haft då hon fått göra om familjers hem och det hela var jätte intressant. Hon gav super bra tips om hur du kan tänka när vi inreder olika rum och vilka färger som passar bra ihop osv. Det var verkligen värt att gå. Alla fick varsin goodiebag med flera olika tidningar (som ni ser på bilderna ovan) i. Nu är jag väldigt tagg på att möblera om i mitt rum och få lite förändring.. Färgerna kan dock vara kvar för allt är bara vitt. Skulle dock vilja få in lite beige i mitt rum, men nu tänkte jag fokusera på möblerna. Hur jag skulle vilja göra om? Projekt som dessa får mig att vilja flytta till egen lägenhet så fort som möjligt bara för att få inreda och måla den. Nu ska jag sätta mig och kika på lite olika möbel hemsidor. Puss 
#1 / / Annie Bergström:

renovering är alltid kul! :)