/ Allmänt /

Seg lördag kväll...

 
Jag vet att förra veckan skrev jag att allt för tillfället gick jätte bra i mitt liv. Nu är de lite mer segt... Jag är absolut fortfarande lika glad och hypad som då men jag har så mycket läxor just nu. I religion har jag typ tre inlämningar som inte är klara och så har jag i Naturvetenskapen en inlämning som måste bli klar och bortsett från allt de har jag gått och blivit sjuk. Så trist verkligen för tills idag (lördag) har jag verkligen haft planer om att gå ut på puls för det var så länge sen men nu kan jag inte det just för att jag mår så dåligt. Blir istället att ligga hemma och kolla på film den här lördagen. Gårdagen var däremot jätte trevlig, hade en rolig fotogarfering i studion som efter det resulterade med en trevlig fika på stan. Men sen på kvällen kände jag bara hur halsen började svida och tjockna till.. Så fredagen började bra men slutade sämre kan man säga..