/ Allmänt /

linköping

I linköping åkte vi som vanligt till ikano för att köpa dessa byxor åt mig och små sakerna fick jag som present av mammi eftersom jag hade varit duktig på mötena. och idag var de nog de värsta möterna hitills på lovet.. men jag klarade mig. Sen drog vi in till IKEA och där fick jag ännu mer grejer till rummet. lite kuddar, persiener och gardiner samt draperi som ska hänga emellan garderoben och mitt sovrum. nyfiken på hur de kommer bli ! Det var synd att byxorna inte såldes med plenty (högre midja) för de vore såklart snyggare. Men de var snygga iallafall bara ovanligt att se sig själv i dem dock eftersom man brukar ha tajta svarta men i de här pantsen såg man "större" ut, det var lite illa men spela roll om de är snygga!! #yolo?
+ som vanligt inget smink ! (var tvungen att gå upp vid sju.. tvungen att va i linköping kvart över åtta på morgonen.)


#1 / / elinaxelsson:

så himla fin är du :')

Svar: tack så jätte mke elin!! :') de där gör mig så otroligt glad!
Filippa Kronholm