/ Allmänt /

al the same faces!

Jag har på riktigt slitit som ett djur sen jag kom hem från Ems. Jag har skrivit ut alla de där bilderna och alla endast på mig själv,Nu Låter de som jag är värsta ego men det är faktiskt för skolporträttet på fotolektionerna som vi ska ta. Och man ska som sagt visa något man gillar och det ända jag kom på var att vara med på bilder, så jag ska stå omringad av alla bilder på mig själv på mitt poträtt, får se hur det blir, antagligen muppigt. Men men, det ska ju för fan sitta i skolans korridorer!!
Men ni kommer såklart få se det när det är klart, Om de någon gång hinner bli klart i tid!
Och ser ni att jag hade samma min på alla bilder jag tog, och jag önskar att den fortfarande gick att göra men icke.. Men eftersom jag försörker träna upp ansiktet så får vi hoppas på att de kommer tillbaka! :)