/ Allmänt / Om mig /

"do you need me, do you think i'm pretty"

Bortsett från att jag skar av en bit av mitt vänstra pekfinger tidigt förra veckan så måste jag få säga hur GLAD jag är. Senast jag var såhär glad måste varit när Maja och jag var i Magaluf. Hela förra veckan och den här veckan har varit såååå bra alltså. Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen riktigt. Nu kanske ni tänker "Varför?" och jag kan säga att det är pga skolan. Det går nämnligen jätte bra för mig där och jag har inget att klaga över faktiskt. Visst det är mycket inlämningar nu innan jullovet sätter igång men när dem väl är klara och inlämnade så drar lovet igång och då är det bara EN TERMIN kvar tills jag tagit studenten. Tills jag är ute i "det riktiga arbetslivet". Jag är så stressad över det, mina tankar och planerna efter gymnasiet förändras från dag till dag. Ena dagen säger jag att jag ska chilla, försöka hitta ett bra jobb och spara pengar till en lägenhet i Stockholm men sen nästa så säger jag att jag ska gå bartenderskolan och flytta till Magaluf för att vara bartender över några år. Planer för att plugga upp matte betyget på Komvux så att jag efter det kan plugga webbutveckling på någon högskola här i Sverige tänker jag också på ibland. Det jag menar är att det kommer finnas så mycket möjligheter efter gymnasiet. Ni märker själva, jag är alldeles vilsen men ändå på helt rätt väg. Nu ska jag kolla gårdagens avsnitt av portkod 1525 och efter det förhoppningsvis kunna skriva lite på examinationsuppgiften inom religion innan Paradise Hotel drar igång. 
#1 / / KassandraPalma:

fin du är!

#2 / / KassandraPalma:

portkod är riktigt bra!