/ Allmänt / Fiesta / Livet /

BRÅVALLA 2014

Såhär såg mitt Bråvalla firande ut. Det var något av de bästa jag gjort, visst en del saker kunde jag ha gjort anorlunda men jag är fortfarande nöjd med hur veckan var. Kanye West, fy tusan, det var han jag taggade sönder till och när det väl är hans tur att spela glömmer jag bort tiden lite halft så jag var inte där i tid. Fick därför inte någon jätte bra plats. Men när han väl började köra sitt race hade jag en bra plats som jag var väldigt glad över. Han var så sjukt otroligt bra, gu jag älskar musiken. Annars i House väg så ägde Alesso sönder. Då kände man att livet verkligen var såå bra. Han var mycket bättre än vad Avicii var förra året, ärligt. Redan nu taggar man till Bråvalla 2015, haha. Undra vilka artister som kommer då? Nej nu håller vi oss till detta år. Vi var ungefär 15 brudar skulle jag tro, bästa brudarna med andra ord. Vi hade en mycket bra camping plats på 03. Det var hyffsat när toan och maten. Plus att vi hade bästa grannarna, dem som ni ser på bilderna. Ursköna, de flesta av dem var från Stockholm. Jag, Maja och Tilda drog hem tidig söndag morgon vid 4 ungefär. Allt var verkligen så bra! På andra bilden på översta raden ser ni Kissie som vi faktiskt träffade utanför MAX, Och jag träffade faktiskt även Fanny Lyckman men den bilden hamnande istället på min instagram.