/ Allmänt / Magaluf 2014 /

The day before

Jag bara packar och packar här hemma idag. Eller ja, jag har kolla på X antal Gossip girl avsnitt också men nu har jag börjat packa och fundera på vad jag måste och vad jag ska ha med mig till Magaluf. Vi flyger ju trots allt imorgon, Planet tror jag lyfter vid halv sju på kvällen och vi måste vara där senast fyra för då stänger incheckningen. Plus att det är alltid bra att va i tid för alla säger att det kan vara svårt att hitta rätt gate osv. Det blir min första gång att flyga och jag är inte nervös överhuvudtaget, känner mig mest så taggad över att få flyga, hoppas jag får fönsterplats.. Kommer vara borta i en vecka men jag kommer ta med mig datorn så när jag får tid över kommer jag försöka blogga och uppdatera er med strand foton. Det tråkiga är att när jag kommer hem har skolan börjat och då är det dags för allt plugg osv men jag har lovat att jag verkligen ska försöka ta tag i sista året, verkligen satsa på skolan. Puss
 
#1 / / Lovisa:

Vad kostade resan? :)

#2 / / Anonym:

Hur gjorde du med din kamera?? Hade du den som handbagage?