/ Allmänt / Livet /

SARA 18ÅR

Överst ser ni mig och Lotta under kvällen och ser ni hur fint Sara hade gjort det på hennes 18 års dag?! Självklart var vi där för att hjälpa till men det mesta klarade hon av själv. Helgen har varit super bra, det var i fredags vi firade henne, jag och hennes åtta andra fantastiska vänner var där med presenter och vi blev bjudna på super god mat plus tre efterräter, bl.a nutella glass, sjukt jävla suverän var vad den var! Hela kvällen var skit kul, vi satt och bara umgicks i flera flera timmar utan att de blev det minsta tråkigt. På kvällen drog såklart Sara ut och vi andra som inte fyllt år drog då hem, jag följde alltså med hem och sov hos Maja. Vi hade det nice, chillade och i lördags låg vi två och solade lite. Plus att på kvällen drog vi in till stan för biokväll. (Tipsar verkligen om "The other women". Svin rolig! Ska göra en video om den sen. Då jag berättar lite mer ingående om vad jag tyckte osv. Och idag har jag solat solat och solat. Men nu blir det att plugga till ett "prov" som vi har inom idrotten imorgon. X
 
( Maja fotade fotot på mig och Lotta! )