/ Livet /

Dåligt klädval m.m

 
Såhär såg jag ut i onsdags. Dock var just den dagen ett lite olämpligt val av att bära "boy london" tröjan eftersom vi såg på "The pianist" som är en film som handlar om andra världskriget med nazisterna. Och där satt jag och kände mig lite illa till mods för att jag hade den tröjan på mig. För ni vet ju att symbolen ofta kopplas till nazisternas symbol. Ser i princip exakt lika dan ut förutom att nazisternas örn (eller vad det nu är) håller i ett H-kors och inte i texten "BOY". Annars var onsdags en bra dag. Igår (torsdags) var jag och shoppa med mammi och pappi, hittade ett par saker, bland annat tränings kläder och ett par jeans. (Kan visa er imorgon!) Idag (fredag) kommer Emma hänga med hem till Finspång. Det var sjukt länge sen jag hängde med den bruden så det kommer nog bli jävligt kul ! X