/ Allmänt / Livet / Nytt / kläder / outfit /

Look of today

Idag har dagen varit super bra. Började med härlig sovmorgon så kom till skolan runt 10 tiden, hade två lektioner så fick vi sluta 12.10 vilket var super bra! Då tog jag och Maria bilen och åkte till Mirum Galleria för jag behövde byta en blus som jag hade fel storlek i och även köpa en ny blus. När vi ansåg att vi var klara där valde jag att ta bussen hem för jag hade bokat in en fika med Moa och Julia så att träffa dom var inte helt fel. Gick då in på nya skolan "Bildningen" och kika runt av ren nyfikenhet, haha. Jag gillade de, det var trevlig stämning och väldigt fräsht och fint. puss
 
Fråga: Åh du har ju så himla fina kläder.. kan du inte göra ett litet loppis-inlägg istället för att slänga? :)
Tack så mycket! Det här är dock extremt gamla kläder vi pratar om. Så jag inte tror någon skulle vilja ha dem men självklart kan jag titta på de och säkert lägga ut något! :)