/ Allmänt / Livet /

Harry Potter Exhibition Norrköping

Såhär såg det ut för mig och mamma när jag slutade skolan. Har velat gå på den här utställningen hela sommaren men vi har aldrig fått tid till det. Och nu lägger de ner den här veckan så nu var vi helt enkelt tvungna att gå i vilket fall som helst vare sig vi hade tid eller inte. Jag älskar ju verkligen Harry Potter, inte största nörden då men ni förstår vad jag menar. Det var så himla coolt att se t.ex kläderna som skådespelarna faktiskt bar under inspelningen, jag är faktiskt lite starstruck. Man har ju växt upp med de här filmerna så att säga så det betyder ganska mycket ändå. Innan jag och mamma gick på det här var jag och Emma på stan och checkade lite kläder, jag fick hem trosor, halsduk och en t-shirt men de får ni se en annan dag för det är så dåligt ljus nu, haha! Puss