/ Allmänt / Livet /

En söndag i Stockholm

Några foton från i söndags i Stockholm. Den här dagen gick vi inte jätte mycket i butiker. Vi hängde mest med min farbror och farmor. Men vi var tidigt i Täby centrum och åt lunch med Jesper samt lite lite shopping inne på Hollister. Därefter åkte vi och hämtade min farmor så åkte vi allihop till Jesper nya lägenhet och kollade in den, (Superfin!). Sen blev jag och Moa avsläppta inne i stan för att jag skulle kolla om jag hittade skor och jacka till hösten och det slutade med att jag fick tag på skorna jag var ute efter och en jacka som var fin i två olika färger så det blev båda, en till hösten/vintern och den andra som jag kanske använder nu med men den passar väl bäst i vår eftersom den var puderrosa, hihi. Och sen åt vi alla fyra jätte god kinamat inne på en resturang kallad "Hong Kong" och sedan vid 18.40 åkte jag och Moa hem me  buss. :(  puss!
#1 / / Mosan:

Tack för en fin helg floppan <3