/ Allmänt / Fiesta / Livet /

Högskoleprovet -> Halloween kvällen

Igår hände det så mycket faktiskt, trodde att dagen skulle kännas otroligt lång alltså. Jag åkte tidigt in till skolan för att göra högskoleprovet som häll på hela tiden från 08.30 till 16.15. Det var fem riktigt tuffa prov, varenda ett hade vi 55 minuter på oss och emellan var de 20 minuter rast som gick åt till att sitta och äta med Cajsa som också var där för att göra proven. Vet inte hur det gick ännu, de har jag inte vågat kika på ännu.. 
 
Därefter gick jag på stan väldigt snabbt för att köpa linser till kvällen, fanns dock bara svarta kvar vilket jag tyckte var lite synd då jag hade ställt in mig på att ha vita eftersom jag redan har så mörka ögonen, ingen skulle se någon skillnad från mina orginella ögon och mina ögon som helsvarta liksom. Men jag köpte de svarta iallafall och tänkte att det blir något iallafall.  När jag kom tillbaka till Finspång var det fort hem och duscha samt klä mig lite middagsfin för jag skulle på avskedsmiddag för Martin. :( Det var jätte trevligt med god mat och trevligt sällskap men tanken av att Martin drar på tisdag är ju inte så kul. 
 
Sen vid nio ungefär började vi äntligen byta om och sminka iordning oss inför Halloween utgången. Jag skulle vara ett skellett men det var ingen som såg att det var det jag skulle va så.. tror inte jag kör på den målningen nästa helg igen. Sminket jag hade på läpparna försvann ju när jag drack så tänderna jag målat syntes inte länge. Som ni ser på bilden hade jag en vit lins och en svart lins för Moas kusin Fredrik hade köpt vita och han ville inte ha dem och där kom jag in i bilden och fråga om jag då fick ta dem istället. Vilket jag fick, jag blev så sjukt glad för att det var ju vita jag velat ha hela tiden! Jag kunde inte sätta in någon av linserna själv så det gjorde Micke som också var gäst på middagen,haha. (Det var verkligen super svårt och jag vet att jag inte är ensam om att ha problem med det där!) Hur som helst blev det en lyckad kväll och den avslutades hemma hos Julia där jag sov kvar. Puss!