/ Allmänt / Livet /

#happyfathersday

Idag är det som alla förhoppningsvis vet farsdag. Min favorit bild på pappsen här uppe som jag tog under höstlovet. Min pappa är min förebild och jag älskar honom så mycket, Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är över att ha fått äran att ha honom som pappa. Han stöttar mig och finns alltid där när jag behöver honom och han bryr sig så mycket att han ibland kan bli lite för mycket.  Hursomhelst kirrade vi lite tårta från Lindahls såklart och fikade på den när han fick öppna min present. Det var två tavlor, den ena med ett foto på honom och den andra med en text jag skrivit om hur mycket jag tycker om honom. Tror han blev riktigt glad faktiskt. Nu ska jag dock spendera resten av dagen att plugga foto och bygga lite på min modell av en student lägenhet! Puss