/ Allmänt / Livet / Ätbart /

Långhelgen börjar ta slut

Helt OK frukost efter en trevlig kväll igår. Till en början bestämde jag mig för att åka till Julia och låna ett linne utav henne för jag hade somsagt inget som dög. Det var verkligen super super fint! Hade det till vita Dr.denim och vita converse, så med andra ord var jag helvit. Men min gamla skinnjacka var också på under en viss del utav kvällen. Det var trevligt folk, för det mesta var det studenter, vilket gjorde mig ännu mer taggad på nästa år då det är jag som har studentvecka vid den här tiden! Idag kommer päronen hem och jag ska jobba från 12 till 16.30. Efter det kanske jag drar till krokek för lite umgänge eller att det kanske blir Åby för lite tjejmys med majsan. Men risken finns ju även att jag måste stanna hemma för att mina päron vill de. Får se, X.
#1 / / bellA:

ser gott ut =)

Svar: Ser nog godare ut än vad det är!
Filippa Kronholm