/ Allmänt / Foton / Om mig /

Har inga foton från idag att visa er och därför får det duga med denna lilla sommarblandningen från min Instagram. Dagen har förövrigt varit jätte bra, Vädret åandrasidan har varit lite sisådär men dagen började med att jag åkte in till stan med mamma och pappa och köpte en redig resväska till min Magaluf resa nästa vecka. Så nu känner jag att jag är ready for this. Mamma och jag mötte senare på dagen upp min syster, vi åt och gotta oss på Lindahls i Norrköping. Jag fick hem en t-shirt, en långärmad och två sjalar. Jag ska försöka visa er imorgon men morgondagen är även den en ledig dag och den har jag bestämt att tillbringa med Hanna så hoppas på bättre väder! Fick även träffa Moa och Julia när jag kom tillbaka till Finspång, vi bara tog de lugnt och planerade lite inför helgen.