/ Livet / Vänner / Ätbart /

Vi bestämde oss för att Luncha.

 
Idag hade vi en jätte lång lunchrast innan lektionen som vi skulle ha prov på, jag och 4 brudar tyckte därför att vi skulle passa på att äta på något lite finare ställe än skol-matsalen. De åt olika saker med lök osv i men jag som aldrig hade ätit just där någon gång tidigare körde jag på det som jag var säker på att jag skulle tycka om-pannkakor. Det var jätte gott och riktigt trevligt. Bättre än soppan i skolan iallafall.haha. Sen kan jag även säga att jag rört mig som fan idag! Jag gick till gymmet direkt efter skolan och körde hårt där i cirkus 1 -1,5 timme. Där sprang jag tre kilometer och efter det gick jag hem från gymmet, även det är 3.5km. (!) Nu har jag tagit en otroligt skön dusch och ätit en fruktasvärt god sallad! Puss