/ Allmänt / Nytt / kläder / outfit /

GLOSSYBOX

Såhär såg alltså min första Glossybox ut. (När jag fyllde fick jag en kort prenumeration med Glossybox av mina syskon,den kanske gäller i ca 3månader.) Den här gången var det mycket till läpparna och någon spray som ska hjälpa håret med att få lite mer volym, det ska bli intressant att se ifall den funkar och om det är något man bör forsätta köpa. Jag kan säga att jag tyckte om att jag fick glossybox i present trots att jag inte använder smink, så kan det vara kul att få testa lite nya produkter osv. Eller jag ska inte säga att jag inte använder smink alls för jag brukar faktiskt fylla i mina ögonbryn, men det är faktiskt de ända jag gör. Personligen tycker inte jag att jag passar i smink,haha. Ett undantag är väl fester som är väldigt "speciella", T.ex nyår då sminkar jag mig ju såklart. Men inte vanliga hemma fester osv. pusspuss