/ Foton / Hår /

hår info..


alltså ser ni den där spindeln, den hängde på altan idag, så otrolig äcklig.. Men så är de, den dör väl snart.
vi var hos frisören idag och frågade om mitt hår till katastrof. och de tvekade på att man någonsin kunde få ut klumpen jag fått efter alla operationerna, så de vill klippa av den. men de är praktiskt taget ALLT mitt hår så de tyckte inte jag... vi åkte hem igen och mamma satt och kammade i ca 2 timmar och nu är de ganska mycket som har lossnat!! Ni förstår inte min lycka över de! Men dock fortfarande mycket som är klump så vi fotsätter försöka imorgon och dagarna efter de. Vill verkligen ha ut de!!!
bilderna, jag vet de var extremt oppasande till texten
#1 / / Fanny:

Saknar dig finis! Så glad att du mår bättre, hoppas vi ses snart. Kram <3

#2 / / Syster Marielle:

Det kommer bli bra med håret ska du se! :)
Mamma och du kämpar på bra, den där klumpen kommer ni fixa ut!
Men du tänkte på Whiskey ser ut att trivas riktigt bra utan Caty i sikte!
Vet ni hur hon mår?
Puss och Kram

Svar: hoppas de! ja han trivs nu för tiden, och caty mår Jätte bra! Puss och kram! :)
Filippa Kronholm